Job 8 van 29


Report this listing

Solliciteren



Bediende Facturatie


Functie

Opportunity for a Part-time (4/5th) Permanent Contract: Billing Employee (m/f/x) bilingual (French-Dutch) in 7060 Soignies, Belgium

Join a SME in Soignies. Our partner specializes in the distribution of bicycles and accessories, serving mainly Dutch-speaking customers due to our history in Flanders.

Their team, composed of 10 members and independent sellers, is looking for a Billing Employee (m/f/x) to replace the retiring staff member. Long-term opportunity on a part-time basis (4 days a week) in a permanent contract!

As a Billing Employee (m/f/x), your key responsibilities will include:

📑 Careful encoding of supplier invoices

💰 Management of salary payments and interaction with the social secretariat.

🔢 Execution of various accounting operations: preparation of the annual closure, reminder of unpaid invoices, encoding of bank statements...

📊 Rigorous preparation of VAT declarations, Recupel...

Are you looking for a new challenge within a SME for the long term and on a part-time basis? Do you enjoy varied tasks and aspire to become the true right-hand person of the director?

Apply now! Your start date as a Billing Employee (m/f/x) could be very soon! We are waiting for you!

Jouw profiel

Gevraagd Profiel voor deze kans als facturatiemedewerker (m/v/x):

🎓 Bachelor in boekhouding (verplicht) met affiniteit voor administratieve taken. We zoeken een persoon die graag zelfstandig werkt en de spil van de KMO wil zijn voor alles wat met boekhouding te maken heeft. We zoeken de rechterhand van de baas!

🗣 Tweetaligheid is vereist. Goede kennis van het Nederlands is verplicht. Het merendeel van de klanten is Nederlandstalig. U zult meerdere keren per dag Nederlands spreken en betalingsherinneringen in het Nederlands verzenden.

💻 Vlotte omgang met computers vereist. Kennis van ISABEL.

🧮 Bewezen boekhoudkundige vaardigheden.

De ideale facturatiemedewerker (m/v/x) zal de volgende vaardigheden hebben:

🚀 Zelfstandig en proactief: na de training wordt u de referentiepersoon voor de boekhouding en zult u zelfstandig werken in nauwe samenwerking met de KMO-baas.

🤝 Betrouwbaar / loyaal. We zoeken iemand voor de lange termijn!

💼 Professionele nauwkeurigheid

🤖 Klaar om heel snel te starten. Gesprek deze week!

  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Analytische boekhouding
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • Domein: Algemene boekhouding
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • Domein: Fiscaliteit
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • Domein: Inning van vorderingen
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Opvolgen van: Lonen
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Opvolgen van: Budget
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Domein: Lonen
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Over Onze Klant: Gevestigd in Zinnik, is het recentelijk verhuisd van de Vlaamse regio. Zijn bloeiende bedrijf dankt zijn succes aan de toewijding aan klanttevredenheid en een toegewijd team. Sluit je aan om deel uit te maken van een snelgroeiend bedrijf, waar jouw bijdrage het verschil zal maken.

Solliciteer nu om een sleutelfiguur te worden in ons opwindende avontuur! 🚴‍♂️📊🌟


Wat We Bieden voor deze vacature van f acturatiemedewerker (m/v/x)

⌚️ Bent u geïnteresseerd in langdurig parttime werken? Onze klant biedt een contract van onbepaalde duur met 4 dagen per week werken.

Onze klant biedt een dagdienstregeling van maandag tot en met vrijdag voor een vast contract (snelle ondertekening).

🌱 Mogelijkheid om LANGDURIG zelfstandig te werken!

Salaris volgens Paritaire Commissie 200 (tussen 3000 en 3500€ voor voltijds) met maaltijdcheques van 7€/dag.

Gemakkelijk bereikbaar. Onze partner bevindt zich in 7060 Soignies. Voor het solliciteren raden we u aan uw route te controleren.

Solliciteren

Start People Enghien GT
02/395 50 68

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht